Lucrările de specialitate care se recepționează de către oficiile teritoriale sunt:

a) planul topografic, care stă la baza întocmirii planului urbanistic general (PUG), al planului urbanistic zonal(PUZ), al planului urbanistic de detaliu(PUD);

b) planul topografic necesar întocmirii documentației de autorizare a lucrărilor de construire și desființare(PAC/PAD);

c) documentațiile topografice, întocmite conform Hotărârii Guvernului nr. 834/1991, cu modificările și completările ulterioare;

d) planul de amplasament si delimitare al expertizelor judiciare și extrajudiciare în specialitatea topografie, geodezie și cadastru, la solicitarea instanțelor de judecată, precum și cele întocmite în aplicarea art. 1051 din Codul de procedură civilă;

e) planul topografic necesar actualizării suprafeței terenului/construcției în evidențele fiscale/ registrul agricol:

                  1) în vederea notării posesiei conform art. 41 alin. (3) din Legea nr. 7/1996;

                  2) în vederea notării posesiei conform art. 41 alin. (8) din Legea nr. 7/1996;

                  3) în vederea înscrierii dreptului de proprietate asupra construcțiilor prevăzute la art. 37 alin. (2) din Legea nr. 7/1996”.

f) planul topografic cu evidențierea suprafețelor solicitate pentru scoaterea definitivă sau temporară din circuitul agricol/ scoaterea definitivă sau temporară din fondul forestier național;

g) planul de situație necesar la redarea în circuitul agricol; MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 125 bis/14.II.2023 111

h) alte planuri topografice, de situație, de încadrare în tarla rezultate în urma măsurătorilor la teren;

i) planul cu amplasamentul lucrării necesar la exproprierea pentru cauză de utilitate publică și interes național, județean sau local;

j) planul de amplasament și delimitare întocmit în vederea emiterii titlurilor de proprietate pentru terenurile din intravilan;

k) alte planuri topografice rezultate în urma achiziționării datelor prin metode fotogrammetrice și/sau scanare laser

l) planurile parcelare prevăzute la art. 217, alin. (4).

Note:

  • Pentru recepția planurilor executate în vederea obținerii autorizației de construire/desființare (PAC/PAD), imobilul – teren ce face obiectul cererii trebuie să fie înregistrat în sistemul integrat de cadastru și carte funciară, cu excepțiile prevăzute de lege.
  • Dacă la recepția planurilor suport executate în vederea obținerii autorizației de construire/desființare (PAC/PAD), se constată diferențe între configurația și suprafața imobilului măsurat ce face obiectul planului supus recepției și configurația și suprafața imobilului anterior recepționat și înregistrat în sistemul integrat de cadastru și carte funciară, se va realiza in prealabil documentație cadastrală de actualizare informații tehnice.
image
500 +
Clienți mulțumiți
image
1000 +
Proiecte de succes

Ai o întrebare? Sună acum!

0748 195 189