Teren cu/fără construcție
Documentația cadastrală de primă înregistrare conține:
a) dovada achitării tarifului, dacă este cazul;
b) cererea de recepție și înscriere;
c) declarația pe proprie răspundere cu privire la identificarea imobilului măsurat;
d) copiile actelor de identitate ale proprietarilor și ale altor titulari de drepturi reale persoane fizice/adeverință emisă de către serviciul public comunitar de evidența populației din care să rezulte datele de identificare sau certificatul constatator, în cazul persoanelor juridice;
e) certificatul fiscal eliberat de primăria în circumscripția căreia se află imobilul respectiv, în cazurile prevăzute de lege;
f) înscrisurile doveditoare ale drepturilor, faptelor și/sau reporturilor juridice în temeiul cărora se solicită receptie și/sau înscrierea;
g) memoriul tehnic;
h) planul de amplasament și delimitare;
i) certificatul de căsătorie în copie legalizată când este cazul.
Unitate individuală
Documentația cadastrală de primă înregistrare unitate individuală va conține:
a) dovada achitării tarifului;
b) cererea de recepție și înscriere;
c) declarația pe proprie răspundere cu privire la identificarea imobilului măsurat;
d) copiile actelor de identitate, în cazul proprietarilor persoane fizice/adeverință emisă de către serviciul public comunitar de evidența populației din care să rezulte datele de identificare sau certificatul constatator, în cazul persoanelor juridice;
e) Înscrisurile doveditoare ale drepturilor, faptelor și/sau reporturilor juridice în temeiul cărora se solicită receptie și/sau înscrierea;
f) memoriul tehnic;
g) releveul unității individuale.

